top of page

Som Pompeia per 10 anys més!

Benvolguts socis i sòcies,


Ens fa especial il·lusió comunicar-vos que la Reial Societat de Tennis Pompeia ha estat escollida per l'Ajuntament de Barcelona com a adjudicatari de la concessió del club per als pròxims 10 anys. Estem a l'espera de la notificació formal per completar els tràmits de signatura del contracte, però ja podem confirmar que hem obtingut la concessió.


Aquest assoliment és el resultat de l'esforç i la dedicació del staff del club, que ha treballat intensament per fer-ho possible. Ara, amb l'estabilitat i la viabilitat econòmica garantides, podem avançar en el desenvolupament del projecte que tenim per al futur del club.


Properes millores al club

Som conscients de la necessitat urgent d'actualitzar i millorar les nostres instal·lacions. Per això, ja estem treballant en diversos projectes clau:


1.⁠ ⁠Piscina

A finals de l'any passat, abans fins i tot de conèixer el resultat de la concessió, vam començar a treballar amb un arquitecte per dissenyar el projecte de reforma de la piscina i la zona de platja. En els pròxims dies, tindrem una reunió amb l'Ajuntament per sol·licitar la llicència corresponent i hem sol·licitat pressupostos per als treballs necessaris. Estem molt il·lusionats amb aquest projecte, que aportarà millores significatives a les nostres instal·lacions. Un cop confirmats els terminis, us mantindrem informats.


2.⁠ ⁠Casa Club i Cuina

Estem gestionant la contractació del projecte i la sol·licitud de llicència per renovar la teulada de la Casa Club i dur a terme una reforma integral de la cuina. Compartirem més detalls tan aviat com tinguem dates concretes.


3.⁠ ⁠Nou gestor del restaurant

Hem estat treballant en la transició cap a un nou gestor del restaurant, assegurant que el servei es mantingui durant la reforma de la cuina i preparant un canvi significatiu en l'experiència gastronòmica del club. Pep Bielsa, cuiner, soci del club i gestor de dos restaurants a Sants amb una reconeguda trajectòria gastronòmica, assumirà la gestió del restaurant. El seu projecte no només millorarà la qualitat del servei, sinó que també permetrà ampliar l'oferta i potenciar la celebració d'esdeveniments al club. Estem convençuts que aquesta nova etapa aportarà molt a la nostra comunitat.


Participa a l’Assemblea general!

Ben aviat convocarem una Assemblea general de socis, on definirem conjuntament les prioritats per a aquesta nova etapa. També explicarem en detall aquests projectes, el seu finançament i altres iniciatives en què estem treballant. Serà un espai per escoltar les vostres opinions i continuar construint junts el futur del club.


Som Pompeia per 10 anys més!


Atentament,

Junta Directiva R.S.T. Pompeia

Març 2025



 
 

תגובות


bottom of page